xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

dinsdag 5 augustus 2014

Top 5 meest gedragen nagellak - ZOMEReditie

Hi girls!

Ik was vandaag mijn nagellak-collectie aan het bekijken  (en ja hoor, het is een aardig grote collectie geworden ondertussen), toen kwam ik plots op het idee om een blogpost te maken over mijn 'top 5 meest gedragen nagellak' van deze zomer.
In de zomer draag ik het liefst nudes of fel gekleurde nagellakjes dus hier zijn absolute favorieten van deze zomer:



  •  Linksboven: Essie - Fiji (14)
    Mijn lievelingsnude, het is heel erg lichtroze en mijn nagels zien er altijd uit alsof ik er heel erg veel tijd in heb gestoken. De nagellak blijft bij mij zo'n 5 dagen zonder dat er scheurtjes in komen, wat voor mij erg lang is! Het enige nadeel is de prijs, Essie is één van de duurdere merken in de supermarkt. Maar voor mij is het zijn geld zeker waard.
  • Links in het midden: Rimmel Lasting Finish PRO - Baby Pink (332)
    Een perfecte barbie-roze voor deze zomer, het is een intense kleur en deze kleur past bij bijna alle outfits. Pluspunt: hij blijft lang op mijn nagels en is niet zo duur als de Essie nagellak!
  • Linksonder: Essie - Blanc (1)
    Mijn lievelingskleur voor op mijn teennagels. Ik vind dat wit echt goed past onder sandalen en net zoals de Rimmel nagellak, past deze nagellak bij alle outfits (broeken in mijn geval, haha)
  • Rechtsboven:HEMA Diamond Nailpolish - 01
    Een mooie koraal/ pêche-achtige kleur. Heel mooi op de nagel en je huid lijkt er bruiner door.
    Nadeel: de nagellak blijft niet lang op de nagels, na 2 dagen heb ik al scheurtjes. Jammer! 
  • Rechtsonder: GOSH - Miss Minty (597)
    Een top nagellak! Een diepe muntgroene kleur waar ik onmiddellijk vrolijk van wordt. Ook weer een duurder merk, maar de kleur blijft dan ook langer dan een goedkopere nagellak. Weer een toppertje dus ♥
Zo, dat was het weer voor mijn blogpost van vandaag. Hebben jullie ook een favoriete nagellak deze zomer? Laat de naam achter bij de reacties en dan kan ik jullie favorieten ook eens uittesten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten