xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

donderdag 14 augustus 2014

Haul: Hema

Hi iedereen!

Vandaag ben ik even binnen gesprongen in de HEMA, nooit een goed idee! Want ik koop er altijd wel iets :-) Vandaag heb ik volgende dingen gekocht:




Eerst en vooral heb ik een nieuwe poederborstel gekocht voor mijn compact poeder aan te brengen.
Mijn huidige borstel is nu al zeker 3 jaar oud en het werd tijd voor een nieuwe!
Ik was verrast hoe zacht deze borstel was. Ik heb hem geprobeerd en hij brengt mijn poeder erg goed aan.

  


Dan heb ik ook nog een nagelverharder gekocht, mijn nagels zijn de laatste tijd zo zwak en broos, eigenlijk gewoon niet meer mooi. Bij het aanbrengen is de nagellak net zoals een top coat maar ik voel al snel een verschil. Het is niet wereldschokkend ofzo, maar mijn nagels worden toch al een beetje harder en sterker.





Dan zag ik nog 2 nagellakjes. EĆ©ntje is een pastelpaars/ lila, het is een echt vrouwelijke, subtiele kleur en ik kan niet wachten om het uit te proberen. De ander is dan weer een fel roze glitternagellak. Als ik mijn nagels lak dan lak ik graag mijn ringvinger in een andere kleur. Een soort van accentnagel dus, en deze nagellak lijkt er perfect voor! 


En als laatste heb ik wat leuke sticky notes gekocht. Ik koop elk jaar een agenda (ook al ben ik afgestudeerd), gewoon omdat ik het iets handigs vind :-) Maar in mijn agenda plak ik ook graag to do-lijstjes, dus had ik nog enkele sticky notes nodig die bij mijn agenda passen. En dit zijn ze geworden:



Als ik deze producten grondig heb getest kunnen jullie wel een review verwachten. En wie weet zie je deze dingen terug in mijn 'Likes van augustus' ;-)
Hebben jullie nog leuke dingen gekocht in de HEMA onlangs?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten