xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

zondag 10 augustus 2014

OOTN: cocktails drinken met vriendinnen

Hi iedereen,

Gisteren kreeg ik een sms van mijn beste vriendin om samen iets te gaan drinken. Het weer was niet zo geweldig dus besloot ik van een lange broek aan te doen. Hier is het resultaat:




Het is een muntgroene broek (H&M) geworden met een goud riempje (H&M) en een witte top met op de achterkant een grote strik (New Yorker).
Mijn haren heb ik gewoon stijl gemaakt met mijn stijltang en heb besloten om ze los te laten voor een nonchalante look.

Als armcandy heb ik gekozen voor mijn Michael Kors horloge in het rozegoud. Deze heb ik gecombineerd met een gevlochten armbandje (H&M). Aan mijn andere arm heb ik twee armbandjes die ik gekregen heb van mijn buurvrouw.
Omdat ik de outfit wat simpel vond heb ik gekozen om af te werken met een roze statementnecklace uit de H&M.


Als je met je vriendinnen iets gaat drinken in de stad zijn ballerina's echt wel de goede keuze.
Ik heb gekozen voor deze zilveren ballerina's met een leuke strik erop, schattig !


Zo, dat was het voor mijn outfit of the night (OOTN), hope you guys enjoyed ♥





2 opmerkingen: