xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

dinsdag 9 september 2014

OOTD: Familiefeestje

Hi iedereen,

Vandaag deel ik met jullie mijn OOTD voor een familiefeestje. Het was erg warm gisteren en ik wou me toch graag opkleden, maar dan toch casual blijven. (Heerlijk toch dat mijn hersenen zo'n uiteenlopende willetjes blijken te hebben!)

Ik heb dus gekozen voor een maxi-dress die bijna tot op de grond komt. Want een kleedje dat helemaal tot op de grond komt flatteert mij dus totaal niet! En dan heb ik gekozen om het minder opgekleed te maken door het kleedje te combineren met een jeansjasje en veeeel armbandjes, oorbellen en mijn horloge.


Mijn schoenen zijn gewoon sandaaltjes uit de Primark met goude details.

Ik heb mijn make-up erg simpel gehouden. Ik heb gekozen voor een nude-look op mijn ogen maar dan een vrolijke, perzikkleurige lipstick. En op het weer casual te houden heb ik mijn haar opgestoken in een messy bun!


Dat was het weer voor vandaag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten