xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

dinsdag 7 april 2015

Review: Maybelline - Dream Wonder Nude Foundation

Hi girls,

Vandaag review ik mijn nieuwe foundation: de Maybelline Dream Wonder Nude.
Ik gebruik deze foundation nu al ruim anderhalve maand en ik vond het wel tijd om deze review te schrijven.




Verpakking:
Deze foundation zit in een glazen flesje, en dat vind ik geweldig! Het geeft onmiddellijk een luxueus gevoel en ik ben gewoon sneller aangetrokken door een glazen flesje. Dus: pluspunten!
Er zit geen pompje aan, maar wel een gekke druppelvormige applicator. Eerst wist ik niet goed hoe ik dit zou vinden, maar uiteindelijk vind ik het super. De druppelvormige applicator verdeeld net genoeg product om één helft van mijn gezicht te bedekken. Dus product verspillen doet het zeker niet!
Het enige nadeel: na enkele malen gebruiken ziet het flesje er erg vies en vuil uit. Het product van de applicator komt langs de schroefdop naar de buitenkant, ieuw!

Product:
De foundation is erg loperig en licht, en daar houd ik wel van. De laatste tijd laat ik de zware, full coverage foundations aan de kant liggen en geniet ik wel van mijn normale huid :-) Het product voelt ook zijdezacht aan bij het aanbrengen. Het lijkt wel alsof het een soort poederachtige substantie wordt na het aanbrengen, zalig gewoon!

Applicatie:
Het liefst breng ik deze foundation aan met mijn Sephora Powder Brush. Een grote, borstel om zo snel mogelijk al het product aan te brengen. Ik heb het gevoel dat als ik mijn beautyblender gebruik, het wat langer duurt om het product te verdelen.

Draagtijd: 
Zonder primer en poeder is de draagtijd van deze foundation zo'n 3uur en dan beginnen er plekjes te vormen. Maar met primer én poeder kan ik zo'n 7uur verder zonder bij te poederen. Dus dat is toch een enorm verschil.

Totaal-pakket:
Voor het totaal-pakket geef ik deze foundation een 9/10 !
Op dagen dat ik mijn huid wil laten ademen ga ik zeker voor de foundation. Het is echt een topper  voor mij, zeker een pareltje om elke dag te gebruiken! Jammer wel van de verpakking die vies wordt na enkele malen te gebruiken, maar ik kan hier wel naast kijken..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten