xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

zondag 7 september 2014

Herfst in H&M

Hi girls,

Ik was even aan het kijken op de H&M site en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door sommige items:





  • Een simpele skaterskirt is erg flatterend voor zowat ieder figuur en ik eindeloos te combineren. Dit rokje ga ik me precies toch moeten aanschaffen
  • Zoals ik al vaak heb herhaald zijn strepen HET kledingstuk voor mij deze herfst dus ook in de H&M heb ik dit leuke truitje gespot
  • Wat ik ook leuk vond zijn de lange cardigans gecombineerd over rokjes, kleedjes en broeken. Simpel maar leuk. En je kan er alle kanten mee uit
  • Ook de sjaal-poncho-golf is super stylish. Je bent onmiddellijk herfstproof met zo'n leuke golf
  • Dan waren er ook nog enkele avond-items die me wel aanstonden zoals het metallic rokje en de klassieke peplum-top. I love it! Want ook in de herfst zijn er feestjes en dan wil je er ook stylish uitzien natuurlijk ;-)

Het zijn basics, maar in de herfst heb ik liever niet te veel tralala in mijn kast. Met basic stukken geraak je al erg veel en zeker als ze zo betaalbaar zijn als in de H&M.
Waar shop jij je basics? Let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten