xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

maandag 11 augustus 2014

Review: Bioderma make-up remover

hi iedereen,

Eindelijk kan ik eens een product met jullie delen dat ik volledig heb opgebruikt: de Bioderma make-up remover!
Op YouTUBE is de Bioderma make-up remover een echte hype, maar is het product zijn naam wel waardig? Ik ga mijn ervaringen met dit product nu met jullie delen.





Inhoud: Als je kijkt naar de inhoud van dit flesje zou je denken dat het gewoon een héééél erg duur flesje water is, maar niets is minder waar. Het is een krachtige remover die zo goed als alle make-up van je gezicht haalt. Wat me ook is opgevallen is hoe goed dit product waterproof mascara kan weghalen. Ik heb normaal gezien een aparte remover voor oogmake-up, maar die heb ik gedurende de periode dat ik Bioderma gebruikte zelfs niet aangeraakt! Om de simpele reden dat de Bioderma beter is dan mijn oogmake-up remover die hier normaal speciaal voor ontworpen is.

Verpakking: Het is een erg simpele verpakking, een doorzichtige fles met een roze dop. Maar wat ik net zo handig vind aan de doorzichtige fles is dat ik op tijd weet wanneer ik bijna op de bodem zit met mijn product. Het is ook een grote fles, 250 ml. Ik ben hier exact 19 weken mee toegekomen, en dat ik voor mij een persoonlijk record om zo lang met éénzelfde product te werken!


Werking:Ik doe een kleine hoeveelheid van de Bioderma op een wattenschijfje en ga grondig mijn hele gezicht na om alle make-up eraf te vegen. Hierna pak ik een nieuw wattenschijfje en gebruik ik deze om mijn oogmake-up eraf te halen, ook dit gaat zonder problemen. Als ik klaar ben met het reinigen van mijn gezicht blijft er een tintelend gevoel hangen op je huid en het voelt erg schoon. Ik gebruikte na mijn Bioderma ook altijd nog een wattenschijfje met rozenwater om mijn huid te kalmeren omdat ik last heb van een vette huid die graag puistjes kweekt, maar op dit wattenschijfje kon ik zien dat er nog maar weinig achtergebleven schmink op mijn huid was. En na dit product zo lang te gebruiken kan ik zeggen dat mijn acne grotendeels is weggebleven. Top ! ♥

Prijs: ik heb deze ontschminker gewonnen met een wedstrijd van Flair België, maar ik heb opgezocht dat deze flessen tussen de 15 en de 20 euro kosten. Voor een ontschminker vind ik dit wel vrij duur, maar nu ik de goede werking heb ontdekt denk ik dat ik dit nog zal aankopen. Ik heb ik de supermarkt nog een ontschminker van Garnier gezien die dezelfde werking beloofd, dus misschien dat ik eerst deze ga uittesten voordat ik mijn Bioderma weer ga aankopen. Ik zal het jullie nog laten weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten