xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

maandag 4 augustus 2014

Likes van juli

Hi girls!
 
Goh, juli is weer omgevlogen! Er stond dan ook veel op het programma: op vakantie gaan, beginnen met werken,...
Maar doorheen de maand heb ik toch wel enkele producten ontdekt die ik niet meer kan missen.


  • Maybelline ONE by ONE volum' express mascara
    Deze mascara heb ik een beetje uit noodzaak gekozen in de winkel omdat mijn favoriete waterproof mascara van Maybelline er niet meer was (The Rocket mascara).
    Maar deze mascara scheidt mijn wimpers heel erg goed en het lijkt alsof mijn wimpers voller en langer zijn, zonder klonters. Een absolute duim omhoog dus!
  • L'oréal PARIS - Sublime SUN (SPF 30) zonnemelk
    Deze zonnemelk hebik doorheen mijn hele vakantie in Kroatië gesmeerd en oehlala, wat een pracht zonnemelk is dit! Als je het uit de tube knijpt dan lijkt hij erg gek want hij is namelijk roze. Maar als je het op je huid smeert zie je dat je huid bruiner en meer sun-kissed wordt. Er zitten ook glanzende bestanddeeltjes is waardoor je een mooie, glanzende huid krijgt.
  • Sephora Mineral Powder 45 penseel
    Ik had al veel van deze make-up penseel gehoord, dus toen ik in Milaan een Sephora tegenkwam kon ik het toch niet weerstaan om eens een kijkje te gaan nemen. Onmiddellijk was ik verliefd! De borstel is zo zacht en heeft een basic design met mat-zwarte letters op de zijkant. Op het penseel staat wel dat het voor poeder is, maar ikzelf gebruik het voor mijn foundation. Ik kan met deze borstel in de fijne lijntjes van mijn gezicht gaan en de foundation goed in mijn huid werken.
  • Urban Decay - Naked 2 oogschaduwpallet
    Goh, waar moet ik beginnen? Urban Decay heeft wel heel erg goed zijn best gedaan met dit oogschaduwpallet! Ik weet dat ik nog wat achter loop want ondertussen is ook al het Naked 3 pallet verkrijgbaar in Sephora (ook mooie kleuren trouwens!) Maar in juli heb ik dit pallet elke avond gebruikt als ik met vrienden of vriendinnen wegging. Ik zal later nog een uitgebreide review schrijven over dit pallet dus kijk daar al maar vast naar uit.
  • Tangle Teezer
    Nog zo'n hype in de modewereld! Maar ik moet zeggen dat het zijn 15 euro wel waard is. Als ik deze borstel gebruik op nat haar dan gaan mijn knopen er als niets uit, en dan te denken dat een maand geleden ik nog een goede 20 minuten bezig was met de knopen uit mijn haar te kammen. Wat een hel! Maar veel lof voor dit product, het werkt echt super bij mij.
Zo, dat was het alweer voor mijn likes van juli.
Hopelijk vonden jullie deze informatie nuttig! Wat zijn jullie likes deze maand? Laat een reactie achter!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten