xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

zondag 17 augustus 2014

OOTD: shoppen

Hi girls,

Vandaag ben ik in Heerlen gaan winkelen (ps: niet veel gekocht :( ) met mijn vriend.
Het was nogal winderig en de zo'n scheen jammer genoeg niet dus moest ik me hiervoor weren, dit is wat ik uit mijn kast heb getrokken:




Mijn trui is vanvoor precies gehaakt en de rest is dik t-shirt stof, deze heb ik ooit eens in de H&M gekocht! En dan draag ik mijn Seven For Mankind jeansbroek. (nee, ik heb zo'n dure jeans niet zelf gekocht, maar gekregen van mijn lieve vriend haha) Als armcandy draag ik enkel mijn Michael Kors horloge, less was vandaag blijkbaar more ;-)
En om deze simpele, casual look af te maken heb ik gekozen voor mijn munt-groene All Stars.



Zo, dat was het voor vandaag. Zoals jullie wel konden merken was ik in een comfy-bui, dat kan iedereen wel eens overkomen hé :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten