xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

dinsdag 2 september 2014

Herfst: DE trends ♥

Hi girls,

Ik ben een echt herfsttype dus ik ben zoooo blij dat het weer bijna zo ver is!
Ik kon daarom al niet wachten om de leukste trends te spotten. Deze trends zijn echter niet rechtstreeks van de catwalk maar gewoon wat ik leuk vind voor deze herfst.








even opsommen wat voor items ik wil scoren deze herfst:
  • Strepen: ik ben gek op strepen deze herfst. Raar, want strepen zijn meestal mijn ding niet, maar gecombineerd met een leuke blazer en een dikke sjaal, ja, ik zie het wel zitten!
  • Ook dikke, aztec truien vind ik erg mooi. Een beetje kleur tussen de herfstkleuren zijn wel een must voor mijn kleerkast wat op te fleuren.
  • Jurkjes (vooral A-lijn) met een mooie sjaal en hoge laarzen geven mij onmiddellijk een herfstgevoel. ZALIG!
  • Ruiten, ik ben er zot van! Zowel op sjaals als op hemdjes zijn voor mij een must deze herfst. Wat ik ook erg veel zie zijn bodywarmers. Ik vind ze erg mooi, maar ik denk niet dat het iets voor mij is, maar ze geven me wel een instant herfst-gevoel
  • Dikke truien met een dikke sjaal, love it !! 
  • Hemdjes zijn nog zo'n must  voor mij, mijn kast hangt er vol mee. Maar toch zou ik nog graag een jeanshemdje scoren deze herfst.
  • En last but not least mag een kleurrijk jurkje niet ontbreken!


Dit is zowat mijn inspiratiebord van deze herfst, enjoy!
Wat mag er deze herfst niet in jouw kleerkast ontbreken? Let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten