xoxo Isabelle

xoxo Isabelle

donderdag 4 september 2014

Inspiratie: Lauren Conrad

Hi iedereen,

Vandaag wil ik het graag met jullie hebben over mijn grootste bron van inspiratie: Lauren Conrad.
Ik ben fan geworden van Lauren Conrad nadat ik haar boek 'Style' in één adem heb uitgelezen. Ik ben dan ook onmiddellijk op zoek gegaan naar foto's van haar kledingstijl en sindsdien is zij mijn grootste inspiratiebron!
Lauren heeft een erg girly maar ook nonchalante look en haar haar is altijd tip top in orde.






Hierboven zien jullie foto's van enkele kledingstukken die ik ook graag in mijn kleerkast zou willen deze herfst:
  • Jeanshemdje
  • Streepjes (zie blogpost ->  Herft:DE trends ♥)
  • Dikke trui met stippen

Geef toe, allemaal even mooi toch?
Hebben jullie een celeb inspiratiebron? Laat het me zeker weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten